Jak může vypadat váš eshop?

Snažíme se pro vás hledat řešení, které dokáže vám i vašim zákazníkům nabídnout dostatečný komfort při doručování vašich objednávek. Proto nabízíme hned několik variant jak by mohla vypadat implementace výběru dopravy v rámci vašeho objednávkobého procesu.

Zákazník nechce čekat - Expresní doručení

Pro klienty, kteří chtějí mít zboží z vašeho skladu co nejříve u sebe nabízíme standardní expresní doručení.
V rámci této služby zvažujeme z naší strany tyto proměné při diskuzi o cenotvorbě zásilky:

  • Rychlost dodání - Ta se pro nás standardně pohybuje mezi 90 až 180 minutami.
  • Poloha vašeho skladu - Jak daleho potřebujeme jezdit vyzvednout vaše zásilky a kde se bude pohybovat průmer vzdálenosti pro obslužnost vámi definovaného rozsahu pro doručení (klasicky buď celá Praha, ale také jenom městská část anebo kilometrický okruh).
  • Četnost zásilek - Kolik je průměr zásilek na den ovlivňuje i budoucnost spolupráce, protože přes něj dokážeme diskutovat i o slevě.

Ukázková implementace ve vašem košíku

Poznámka - všechny zde uvedené ceny jsou čistě ukázkové.

Dopoledne a odpoledne do práce, anebo domů

Myslíme si, že síla služeb, které provozujeme je v tom, že my víme dostatečně dopředu kdy budeme u vašeho zákazníka. K tomu potřebujeme mít dostatečně robustní systém plánování a právě na něm kontinuálně pracujeme. Proto dokážeme službu i otočit tak abyste nám vy, potažmo vaši zákaznící, určovali kdy máme být na místě doručení. Proto můžete ná vašem eshopu nabízet zákazníkům časová okna kdy chtějí mít zásilku doručenou.

V rámci této služby je důležité spolu s námi najít správné nastavení tak abychom zajistili bezpečný provoz této služby. Budeme se spolu bavit o těchto parametrech:

  • Definice časových oken - V tomto umíme být poměrně flexibilní a je to tedy většinou o nastavení z vaší strany jak a jakou službu poskytujete zákazníkům a o tom co jim vyhovuje.
  • Kapacita časového - Počet objednávek, které jste schopní odbavit z vašeho skladu, pro nás jde o předem dohodnutý odhad maximalního počtu objednávek tak abychom si mohli naškálovat naši flotilu.
  • Doba uzavření časového okna - Je doba, která ovlivňuje to kdy byste již zákazníkovi neměli dát možnost výberu konkrétního časového okna.
  • Čas příjezdu našeho kurýra - Čas před zahájením konkrétního časového okna kdy mohou naši kurýři přijet do vašeho skladu a roztřídit si do svých vozů zásilky.

Následující schéma vyjadřuje spojení interních procesů vaší firmy v návaznosti na provoz časových oken s našimi kurýry.

Schéma pro časové okna a eshop

Ukázková implementace ve vašem košíku

Pondělí 1. 2. (dnes)
Úterý 2. 2.
Středa 3. 2.
Ostatní dny ...

Nechci čekat doma věčnost - Hodinová okna

Pokud vaše zákazníky trápí, že jim logistické firmy píšou, že jim doručí zásilku v 6 hodinovém časovém okně a oni kvůli toho nejdou dopoledne do práce, anebo musí zůstat doma namísto toho aby šli večer do divadla.

"Nabídněte jim hodinová časová okna."

Parametry této varianty jsou identické jako v předchozím případě s tím rozdílem, že budeme potřebovat ať je nejbližší dostupné časové okno aspon 3 hodiny od konce stavájící hodiny. Tedy pokud je teď 9:35, potom nejbližší časové, které bude k dispozi, bude 13:00 - 14:00.

Ukázková implementace ve vašem košíku

Cena dopravy je 89 Kč.

Konkrétní UX a design je samozřejmě závislý na představivovsti vašeho týmu. Podobnou službu možná znáte z rozvozu potravin.

Chcete se dozvědět více?

Ozvěte se nám a domluvme si schůzku.